Показать сообщение отдельно
Старый   12.07.2009, 14:52
  (#775)
Злой я...
shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!shar - СуперБог!
 
Аватар для shar
 
По умолчанию

Der Standard: Приватні інвестори не поспішають брати участь у зведенні об‘єктів Євро-2012

На кону – великі гроші! Хоча поки невідомо, чи відбудеться Євро-2012 в Україні, на підготовку до Чемпіонату держава виділяє чималі кошти. А от приватні інвестори не поспішають брати участь у зведенні об‘єктів інфраструктури. Ризикнув повернутися з новим проектом в Україну австрієць Алєксандр Макулан – він планує звести неподалік столичного аеропорту готелі та офісні центри на 500 мільйонів євро, – пише Андреас Шнаудер в австрійській Der Standard.

Чемпіонат Європи в Україні під загрозою через недостатній прогрес у будівництві стадіонів та інфраструктури. І все ж Алєксандр Макулан працює над проектом Airport-City вартістю 500 мільйонів євро.

Жовту картку за підготовку до Чемпіонату Європи з футболу – 2012 Україна вже отримала. Президент УЄФА Мішель Платіні пригрозив минулого тижня, що крім Польщі м’яча ганятимуть у Берліні та в Лейпцигу. «Ми щораз більше натикаємося на стіну», – описав французький екс-футболіст стан підготовки в Україні.
Основна проблема навіть не в тому, що так повільно волочиться будівництво стадіонів; гірше з інфраструктурою. Готелі, дороги, залізничні сполучення – усе в дефіциті. І політичні сварки навколо фінансування події теж роблять свій вклад у зволікання. Через призначені на січень 2010 року президентські вибори, читаємо в аналізі берлінського Фонду науки та політики, є небезпека, що футбол «стане жертвою політичних зіткнень». Уже на будівництві стадіону в Києві виникли кричущі проблеми: спочатку було укладено договір з однією тайванською компанією, а потім його розірвали. Представників координаційного бюро Євро-2012 постійно звинувачують у корупції. Керівник відповідального за зведення транспортної інфраструктури «Укравтодору», Петро Кравчук, був звільнений в листопаді у зв’язку з систематичними порушеннями в розміщенні замовлень, а потім призначений заступником міністра транспорту.
Й справді, йдеться про великі гроші: у списку будівництва 500 об’єктів, серед них 6 стадіонів, 16 аеропортів, 18 автомагістралей, 289 готелів, 64 гостели – загалом кошторис становить 16 мільярдів євро. Ідея, що дві третини суми, як за початковим планом, мають надати приватні інвестори, на очах перетворюється на ілюзію. Так само ілюзорно й те, що виручить держава; її саму врятувала від краху тільки міжнародна допомога. Видатки держави на підготовку тепер оцінюються у 11,84 мільярда євро – їх зменшено на чверть. Хоча залишається під питанням, звідки мають надійти гроші.

Небагато зиску

Австрійські будівельні фірми навряд чи можуть розраховувати на великий зиск – перевагу надають українським компаніям. Зальцбурзька Alpine хоч і здобула право будувати стадіон у Львові (Лембергу), але розпрощалася з ним, почувши нові вимоги. Кращі справи у компанії Skidata, що постачає в Донецьк та Харків системи для входу на стадіони.
Звісно, за ту катастрофу, що насувається, відповідальність покладають і на УЄФА. Як розповідає австрійський торговий аташе в Україні Ґреґор Постль, УЄФА відкинув кандидатуру Дніпропетровська, хоча там є новий стадіон. Одеса могла б компенсувати брак готельних місць номерами в кораблях-готелях на Чорному морі, проте їй так само не дали шансу. Постль усе ще сподівається на те, що в Україні відбудеться «полегшена версія» Чемпіонату.
Незважаючи на футбольні, політичні та економічні протистояння, Алєксандр Макулан намагається повернутися в Київ в якості будівельного магната. Спільно з «щебеневою імперією» Asamer з Верхньої Австрії та іншими, не зазначеними «міжнародними інвесторами» він планує звести під столицею Airport-City. Обсяг інвестицій – 500 мільйонів євро. Складові – п’ятизірковий готель на 231 номер, чотиризірковий на 260 номерів, два офісні центри площею 145 тисяч квадратних метрів. Проте попереду в Макулана ще не скінчена боротьба: відомства зволікають із наданням дозволів.


Джерело


Лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ пил, чем на You Tube - КАК !!!
   
Ответить с цитированием